Hey Semua . Welcome to blog Nurul Fatihah binti Rosli . Blog ini tak la beberape cantik berbanding dgn blog korang . heheh! Please do not copy anything , kalau korg nak copy please credit key okey . Lepas dah bce tu please Like + Comment mana - mana entri yang korg suka and enjoy yourself . Thanks for visiting . Love you all :)

Monday, August 8, 2011

Perlu ke rahsia ?


hai korang, dh lama tak update blog nie kan . sorry banyak2 sbb saya terlalu busy sangat-sangat . Dah bersarang dah blog aku ni kan . hehe . Hari ni nak cerita pasal sorang ni . Kau perlu ke rahsia dengan aku ? x kan . Sebab apa kau nak rahsia dengan aku ? Kan aku dengan kau dah tak ada pape dah kan . JUST KAWAN je . Kalau kau suka oarang lain pun, suka hati kau la . Ape aku boleh buat kan . Hm, 

Kau tak perlu la nak cerita dekat kawan aku, then kau ckp jangan nak bagi tahu aku pulak . Aku just nak tahu kenapa je ? Cuba kau cakap dengan aku why ? Aku pun tak tahu la . 

Serius aku nak kawan dengan kau . Aku tak nak la kita gaduh-gaduh pasal dulu . Kalau ko marah dekat aku pasal dulu tu, aku minta maaf sebab aku tak ada niat nak marah-marah kau . Memang aku nyesal gile . Dah la malas nak tulis panjang2 . k bye . Kalau kau tak nak kawan, okey fine, itu hak kau, terpulang la dekat kau . 

 



0 Campak comments: