Hey Semua . Welcome to blog Nurul Fatihah binti Rosli . Blog ini tak la beberape cantik berbanding dgn blog korang . heheh! Please do not copy anything , kalau korg nak copy please credit key okey . Lepas dah bce tu please Like + Comment mana - mana entri yang korg suka and enjoy yourself . Thanks for visiting . Love you all :)

Friday, July 29, 2011

Sahabat sengal !






Ini pulak aku nak cerita pasal Bestfriend aku sorang ni . Nama dia Kamalin Shafiqah binti Shafie, kitaorang panggil dia Kamalin . Umur dia tak payah tahu la yer, kalau nak tahu pergi tanya dia sendiri :D hahahha . Dia lah tempat aku tampar, cubit, merajuk, gaduh okay balik, gaduh balik gedik kan ? hahaha . Dia lah yang aku text tiap2 hari selain aku text dengan @#$%^ . hahaha . Kiatorang banyak ketawa, merajuk dan macam-macam jadi dekat kita, itu ini dan itu balik . Kau selalu tension dengan aku kan ? kau mesti ingat aku gedik kan ? dan aku bnyk buat kau marah dan merajuk kan ? i'm sorry . I had 3 awesome years with you . 3 awesome years dengan my dear :') and i know yau had 3 suckss years with me and sorry for that . Biarlah orang nak cakap ape pun, asalkan kita tahu kita bukan macam tu :) hehehe . Thanks sebab selama nie memhami aku dan gembira kan aku . Aku sayang kau sangat . Aku tak nak Kehilangan kau, sebab kau la kawan yang faham perasaan aku . 


*Hari ini cerita pasal dia je . Yang lain, lain hari la pulak tau, tangan aku dah penat nak menaip .     Sorry tau . Nanti aku buat korang pulak tau-tau . hehehe . Aku just nak cakap you're gonna be my best friend forever . Aku sayang korang sangat-sangat . 

0 Campak comments: