Hey Semua . Welcome to blog Nurul Fatihah binti Rosli . Blog ini tak la beberape cantik berbanding dgn blog korang . heheh! Please do not copy anything , kalau korg nak copy please credit key okey . Lepas dah bce tu please Like + Comment mana - mana entri yang korg suka and enjoy yourself . Thanks for visiting . Love you all :)

Friday, July 15, 2011

Gila - Gila


Hey semua . Hari ni saya nak cerita pasal dekat sekolah tadi . Eeehh, hari ini ke ? okey silap, dh masuk pukul 12.07 mlam dh pun . Semalam ! semalam dekat sekolah saya ada ceramah, lepas ceramah tu kitaorg rehat . Memandangkan cikgu masuk lambat sesangat, kitaorg dalam kelas dah macam orang gila dah . Dah macam kanak-kanak ribena dah . hahahah . kelakar la . Kitaorg asyik gelak-gelak je, sebab sorg wt lawak pasal ni, sorang lagi pasal lain . Itu la keje kitaorg pada waktu rehat . hahaha . Kitaorg baik buli-buli budak lelaki . Disebab kan budak lelaki kelas kitaorg semuanya sporting-sporting, satu kelas jadi gila dengan kelas sebelah lagi, bekas kelas saya dulu la . Yang kitaorang ni ambil duit syiling sorang member kitaorg ni kitaorg panggil dia BOTAK, hm, yang ada dekat tangan aku ada 0.70 sen so aku pergi la bagi dekat kawan aku kelas sebelah sorang 0.20 sen, then ada la sorang ni baru nak tegur aku yang selama ni tak pernah tegur aku, dia pun mintak dekat aku . ( NAK JUGAK2 ) . Disebabkan dekat tangan aku ada 0.50 sen aku tak dapat nak bagi dia . hahaha . kesian . 

So semua kawan aku kelas sebelah punya sebelah sudah masuk kelas, sebab cikgu dorang dh masuk . Tinggal kelas aku je cikgu tak masuk2 lagi . so kitaorg pun duduk dekat pintu belakang, macam dekat balkoni tu kitaorg main duit syiling dengan budak-budak lelaki . Tapi dak2 laki yg lain tengah borak2 dekat depan . hahaha . Tak ada keje kan . Macam budak-budak je . Itulah kitaorg dekat sekolah . Perangai macam budak umur 10 tahun pun ada . Sebenarnya dah 15 tahun . hahahaha . Takpe la sekali-sekala kembali zaman budak2 dulu . Rindu pulak ! Then cikgu pun masuk kelas . Cikgu kitaorg pun sporting jugak la . Takde yg stress2 . Aku rase sekolah pagi ni mmg best la . Cikgu2 semua sporting, walau tengok mula2 mcm garang tapi  TIDAK . hahaah . 


0 Campak comments: