Hey Semua . Welcome to blog Nurul Fatihah binti Rosli . Blog ini tak la beberape cantik berbanding dgn blog korang . heheh! Please do not copy anything , kalau korg nak copy please credit key okey . Lepas dah bce tu please Like + Comment mana - mana entri yang korg suka and enjoy yourself . Thanks for visiting . Love you all :)

Monday, June 13, 2011

Sorry Kalau cakap benda2 yg tak sepatutnya !

Hey korang semua . Hari tiha tak ada mood dekat sekolah . Sebab ada makhluk Allah ini tak habis-habis lagi tak puas hati dengan aku . Korang ingat tak yang pasal dia pandang-pandang aku macam tak puas hati tu . Then, yang dia tiru ayat aku tu kan . Kalau korang tak baca lagi yang post dulu tu, korang boleh baca dekat sini

|
|
|
|
|
|
V

Kita sambung balik pasal tadi okey, tadi masa perhimpunan, aku duduk dekat depan, aku pandang la belakang nak cari kawan aku . Then, dia pandang aku tak puas hati, aku jeling la n buat bodo je . Aku malas la nak kait2 cerita lama kan . Cerita lama, lama la . Itu pun aku dah lupakan . hm, Aku ringkas kan la erk, kalau tulis panjang-panjang pun bukan korang nak baca pun kan . hehehehehe . Then masa rehat pun sama, aku tengah beli makanan, aku rasa macam ada orang pandang-pandang aku, aku pandang la, rupa-rupanya dia yang pandang . Pandang macam tak puas hati dengan aku . Dulu dia yang cakap, aku yang pandang dia dulu macam x puas hati . Sekarang sape yang tak puas hati ? hm, kawan aku cakap dia tulis dekat blog dia pasal ex dia . Ex dia tu member kitaorg . Aku dh kawan dia masa form 2 lagi, kitaorg mmg rapat dari dulu . 

Kawan aku cakap dia selalu nangis pasal ex dia . Then aku x tahu la apa yang dia x puas hati sangat dekat aku . Tak kan kitaorg nak kawan dengan ex dia pun x boleh ? ish . TERUK LA MACAM TU . 


Walaupun aku rase aku x sampai hati nak letak gambar dia, tapi aku memang bengang gila dekat dia . Soryy, la okey . 

4 Campak comments:

Shazlin Aziela said... BALAS

cantik muka makhluk allah nih kan ? haha , hadoy . kesian3 .

Lynn Shafie said... BALAS

haha , tuh laa psl . takk pnah2 ak tgk makhluk allah cm nehh ? haha

Nurul Fatihah said... BALAS

shazlin : ape mcm ? hahaha . ko ade ? ko x de

Nurul Fatihah said... BALAS

lynn senget : mcm mn ? lawa x ?